frajdistophate.blogg.se

2013-01-27
22:02:00

One Direction
Ok, Jag har skrivit mkt om Bieber nu så tänkte skriva om några andra, nämnligen 1D.
har fått ganska många meddelanden från Directioner, Men dem skriver typ bara negativa medd,
Så bäst att jag skriver lite om killarna i 1D . ;)
De skriver att de hatar JB, Men hallå, har ni inte läst min blogg??
Man ska ju inte hata...
Själv "Älskar" jag inte One Direction. Men jag respekterar dem och deras fans.
De är igentligen inge fel på One Direction, och inte Justin Bieber heller.
Så vrf allt detta hat?

De sägs att Harry och Louis är bögar.
Men om de nu är sant, så är de inge fel på de.
Om man är bög/lebb/homo så behöver man inte bli retad för de.
De är kärlek och man behöver inte bli retad för att man är kär :/

Själv tror jag inte att Harry och Louis är bögar, att de är ihop.
Man kan "älska" sin bästa kompis.
Man kan krama dem/hålla handen och pussa på dem, Men för de behöver de inte betyda att dem är kära.
Man är ju bara väldigt bra vänner och "älskar" varandra.

Å de båda har tjejer (tror jag ;))


Niall Horan: Hans efternamn är Horan och nej de är inte hora
. Vrf göra så stor grej av de?
I sverige så säger man typ hora, och de blir typ horan Niall
MEn nej. Niall är ingen hora. :/
Han är en kille och värkligen ingen hora.
Så snälla sluta säga de

Zayn Malik: De skriver jättemånga rasistiska kommentarer om Zayn.
De är så himla taskigt, han är en männinska, osvsett om han kanske inte kmr från samma (art) elr vad man säger. Tex. Judar, kristna, vitar, mörka, kineser, turkar, kommer från Inden elr någon annanstans och allt de dära.
Alla vi är olika, kmr fråm olika ställen, ser olika ut, tror på något annat,firar något annat.
Vi alla är människor och borde behandlas lika.
Inge rasist elr nasist.

Harry Styles: Hans hår är krulligt. De är inge fel på de. Faktiskt lite gulligt.
Han ser ut som en tjej och är bög. Ursäkta? Men hur ser han ut som en tjej? och ingen vet om han är bög. De är bara han som kan avgöra de, Å de är absolut inge fel på att vara bög, och han har tjej
Så väx upp och sluta med allt dett hat :/

Louis Tomlinson: är bög! De vet ni inget om.
Sluta säg de och sprida rykten. Man kan "älska" sina vänner.
Om han vore bög, så gör de absolut ingenting. de är inge fel på att vara bög

Liam Payne: Vet faktiskt inte vad jag ska skriva här :P

Vissa tkr att de inte kan sjunga och är bara ett gäng bögar.
Men de finns vissa som gillar dem.
De tkr de är snygga och kan sjunga.
Alla tkr olika
Men väx up och respektera dem.
Att kalla någon bög gör inte att man blir cool

Kommentarer:
#1: Linnea

Helt rätt skrivet Frida, jag gillar inte JB men det är inget fel på honom! :)

Svar: okej! ;)
Frida Bieber

2013-05-17 @ 18:03:28
#2: Sandra

Haha älskade att du använde ordet bög så många gånger xD Men nej varken Harry eller Louis har flickvänner, Louis har ett skägg och tydligen gjorde han slut med sin ex-flickvän för att han var otrogen med Harry. Jag tror att de är tillsammans och det finns mycket som tyder på det :)

Svar: Haha xDsj är jag ingen Directioner *stavning,
Så jag vet faktiskt inte! Men dem har iaf ett starkt band! Om man säger så ;)

(Men så du menar att dem är bögar?)
För de kan va kompis kärlek också ;
Frida Bieber

2013-07-07 @ 00:45:23
#3: Sandra

Aa jag menar att dom är bögar, haha jag tvivlar på att det är kompis kärlek man ligger inte med sin bästa kompis xD
http://skylight.bloggplatsen.se/2013/06/08/9917161-louis-och-harry-ligger-har-sex-med-varandra/
http://skylight.bloggplatsen.se/2013/06/26/9971413-louis-och-harry-ligger-har-hogljutt-sex-med-varandra/
http://skylight.bloggplatsen.se/2013/06/06/9911437-niall-klagar-pa-att-louis-och-harry-ar-hogljudda/

Svar: haha Okej vet inte vad jag ska svara här xD
men #nohate
Frida Bieber

2013-07-13 @ 18:34:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: