frajdistophate.blogg.se

2013-01-17
23:42:00

jag är inte LESBISK
jahapp. Då går de rykten om att jag vore lesbisk nu också.:/
 Nu när jag äntligen har fått en bästa kompis så går de rykten om att vi är ihop :/De kom fram en person till mig och frågade om jag var ihop med Elin (som är min BFF)för de går rykten om de, alla säger de..Jag bara va? :0 går de rykten om att jag var lebb? vem säger de.då sa h*n typ alla killar säger de.Så de är därför jag kanske inte har kille? För typ alla tror jag är lebb.De är absolut inget fel att vara lesbisk.Men att jag vore de. Nehedu.Jag gillar killar till 100% (bara killar) å är värsta killtjusaren ;)Sen min tvilingsyrra som bor 15 mil ifrån mig typ bråkade med en kille i min klass.De var nå bråk om bieber och att beliebers cuttar sig. och carro som är belieber skulle försvara beliebers och bieber.Hon skrev ett långt "brev" till han om att hon tyckte om Justin och att de är dumt att säga dumma saker mm. Då skev han .. Haa gay, då svara hon.. Du är gay.. DÅ skev han.. Nej de är inte jag som har en  tvilling syrra som är lebb, WTF. Och vrf drog han in mig i de och sa de.OBS! De är inte han som startade ryktet utan han hörde ryktet och sa de bara.och ryktet är ej sant de som spred rycktet kunde väl fråga mig och Elin först om vi var ihop och inge tro och sprida vidare :/Men snälla ni kära vänner! sprid inte rykten. Ni måste veta sanningen först. H*n som gick till mig och fråga de var alldeles rätt för h*n vela ju veta sanningen och inte tro på ett rykte.Fråga den personen som ryktet går om så får ni veta sanningen ist för att sprida vidare ett falskt rykte som kan såra.

Kommentarer:
#1: Anonym

Hej Frida!'
Måste kännas tungt att höra på när *alla* säger så :(

jag har några stycken säga det men jag har inte riktigt brytt mig men nu förstår jag att du och Elin inte blir så glada att höra det...:(

Hoppas att dem slutar med det! :)

Syns i skolan imorgon, Kram!

Svar: Hej CicciJa de är inte direkt roligt att de går rykten om de.. Undrar vad de sa/säger :/
Ja vi hörs i skolan imorn kram <3
Frida Jonasson

2013-01-20 @ 20:43:57
#2: cecilia

det råkade bli anonymt //cicci

Svar: hihi ok ;) <3
Frida Jonasson

2013-01-20 @ 20:44:38
#3: Carro Bieber

Håller med dig syrran :(
Ps: De var så här, jag skrev ett långt "brev" till han om att jag tyckte om Justin och att de är dumt att säga dumma saker mm. Då skev han .. Haa gay, då svara jag.. Du är gay.. DÅ skev han.. Nej de är din tvilling syrra som är lebb,
...något sånt!

Svar: haha ok ;) då vet jag ;) ska ändra :) <3<3
Frida Bieber

2013-01-23 @ 20:16:01
#4: Bella på "Vi som dör För Justin Bieber"

Tycker du bara ska låta det vara och gå vidare! Dem personerna är bara väldigt omogna och verkar vara riktigt STORA idioter! Det låter som att Nicki Minajs röv är smartare än dem? <---- Konstig kommentar >.< I Know :P men hoppas det löser sig!
// Kramizar Bella

Svar: Hej! Tack för ditt medd :)<3Har gått vidare nu och jag har kille :) Så ingen kallar mig för lesbisk nå mer :)Men sen nu när dem ser att jag har kille och inte alls är lesbisk. så har det kommit fram att ganska många killar gillar mig! Men inte vågat säga nå för de trodde jag var lebb.
idioter!
Frida Bieber

2013-06-02 @ 23:50:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: